برای خرید ویلا در استانبول از کجا شروع کنیم

استانبول به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت و پرافتخار ترکیه، همیشه برای خرید و سرمایه گذاری در بخش ملک جذابیت داشته است. در طول سال ها، بخش ملک در استانبول به یکی از محبوب ترین بخش های بازار تبدیل شده است و خرید ویلا در این شهر به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های سرمایه گذاری در بازار ملک ترکیه محسوب می شود.

در ادامه، بهترین گزینه های بازار برای خرید ویلا در استانبول را برای شما معرفی می کنیم:

دقت کنید این لیست به ترتیب خاصی چیدمان نشده است و به مرور در مورد همه آن ها بحث و گفتگو خواهد شد

  1. منطقه ساری یر Sarıyer : این منطقه در شمال غربی استانبول واقع شده است و به عنوان یکی از لوکس ترین و گران ترین مناطق شهر شناخته می شود. ویلایی با دیدی فوق العاده به دریا و جنگل های سبز رنگ می تواند یکی از بهترین گزینه های باشد.
  2. منطقه بیلیکدوزو Beylikdüzü : این منطقه در غربی ترین نقطه شهر واقع شده است و محله های نوار ساحلی دیدی بی نظیر به دریا را دارند. بسیاری از ویلاهای این منطقه دارای استخر خصوصی و حیاط بزرگی هستند.
  3. منطقه بویوک چکمجه Büyükçekmece : این منطقه در جنوب غربی استانبول واقع شده است و به عنوان یکی از مناطق ویلایی و ساکت استانبول شناخته می شود. ویلاها در این منطقه می تواند دارای دیدی فوق العاده به دریا و دامنه های سر سبز داشته باشد.
  4. منطقه بیکوز Beykoz : این منطقه در شمال شرقی استانبول واقع شده است و با دیدی به تنگه بسفر و کوه های سبز شناخته می شود. ویلاهای این منطقه دارای حیاط بزرگ و استخر خصوصی می باشند. این منطقه مورد پسند افراد مشهور ترک نیز می باشد.

در کل، برای خرید ویلا در استانبول، همانند هر خرید دیگری، ابتدا باید بازار را به دقت مطالعه کنید و بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

ارتباط با مالتین

با توجه به قرار گرفتن این مناطق در نقاط مختلف شهر و ویژگی های متنوع هر منطقه، قیمت های ویلاهای آنها نیز متفاوت است. لذا قبل از خرید ویلا در استانبول، بهتر است با کارشناسان مالتین مشاوره کنید.

وقتی یک ویلا می‌خرید، در واقع چیزی بیشتر از یک خانه، یک سبک زندگی می‌خرید. زیرا ویلاها که خانه های مستقل هستند بسیار بیشتر از یک فضای نشیمن ساده به شما ارائه می دهند. به خصوص با تاثیر دوره همه گیر و ازدحام روزافزون شهرها، تقاضا برای ویلا در حال افزایش است. گزینه های ویلا فرصتی برای زندگی منزوی و آرام به دور از جمعیت بدون جدا شدن از امکانات شهر را فراهم می کند.

آیا حیاط ویلا در سند لحاظ شده است ؟

همانطور که اکثر مردم می دانند، ویلاها نیز خانه های دارای باغ هستند، اما همیشه قسمت باغ در سند مالکیت لحاظ نمی شود. قبل از خرید ویلا حتما بررسی کنید که آیا حاشیه باغ با سند مطابقت دارد یا خیر. اگر ملک مورد نظر شما در مجتمع هست، بررسی اینکه آیا حیاط در طرح مدیریت مجتمع کاربردی است یا خیر مفید خواهد بود.

محله و منطقه را کاوش کنید

قبل از خرید هر خانه ای، باید مدارس اطراف خانه، آسان بودن دسترسی به شهر، مشخصات جامعه ساکن در آن منطقه و غیره را با جزئیات بررسی کنید. بنابراین، در مورد منطقه ای که در آن زندگی خواهید کرد آگاه تر خواهید بود و خطر پشیمانی از انتخاب خود را در آینده به حداقل خواهید رساند. این کار زمان بر و نیاز به تخصص ویژه ای دارد. کارشناسان مالتین با توجه به تجربه چندین ساله میتوانند در خصوص منطقه نکات خوبی را ارایه بدهند.

خرید ویلا استانبول

ویژگی های فیزیکی ویلا را مرور کنید

مانند هر خرید ملکی، هنگام خرید ویلا باید وضعیت فیزیکی ساختمان را ارزیابی کنید. در این زمینه باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ساختمان باید در برابر زلزله مقاوم باشد.
    اگر این سازه آسیب دیده و پرهزینه است، باید بررسی شود که چقدر باید برای رفع و بهبود آنها هزینه شود.
    باید بررسی شود که امنیت ویلا چگونه تامین می شود. زیرساخت های ساختمانی موجود، زیرساخت های عایق حرارتی، صوتی و آب ویلا مورد بررسی قرار گیرد.
    نقشه های داخلی و معماری بیرونی ویلا باید خواسته و نیاز شما را برآورده کند.
  • توجه به هزینه های ویلا
    مهم است که در نظر داشته باشید ویلایی که قصد خرید آن را دارید چه نوع هزینه هایی برای شما به همراه خواهد داشت. به ویژه، باید تحقیق کنید که آیا از نظر اقتصادی برای نیازهای اولیه شما مانند گرمایش، برق، آب، باغ و نگهداری استخر مناسب است یا خیر. بسیاری از ویلا در مجتمع ها قرار دارند و شارژ ماهیانه نگهداری را دارند. با توجه به بها و مساحت ویلا معمولا این شارژهای ماهیانه مبالغ سنگینی را بهمراه دارند.
  • پشتیبانی حرفه ای دریافت کنید
    اگر برای اولین بار است که ویلا می خرید و می خواهید از فردی که در این زمینه باتجربه تر است کمک بگیرید، کمک مشاور املاکی که در زمینه ویلا تخصص دارد می تواند مفید باشد. به این ترتیب می توانید به راحتی علائم سوال را در ذهن خود پاک کنید.
  • شهرداری را فراموش نکنید!
    فرض کنید تمام معیارهایی را که در بالا ذکر کردیم را به تفصیل بررسی کرده اید و انتخابی انجام داده اید که شما را خوشحال می کند و ویلای خود را خریداری کرده اید. این نکته را نادیده نگیرید که پس از اخذ سند ملکی ویلایی خود باید به یک مرحله دیگر توجه کنید. فراموش نکنید که در خصوص ملکی که خریداری کرده اید، اظهارنامه مالیاتی املاک را به شهرداری ارائه کنید. اگر این روند را کامل کنید، اکنون می توانید از زندگی در ویلا نهایت لذت را ببرید.

جهت مشاهده ویلا های فروشی استانبول از صفحه اینستاگرام ما و بخش فروش ویلاها از سایت دیدن فرمایید.